fredag 8. juli 2011

Sommartider hey hey sommartider

Selv om ikke solen skinner og gradestokken viser 30 grader, så er det sommer! Og med det kommer ferietid og late dager!
Vil bare forsikre om at nye medlemmer skal presenteres og kanskje vi kan "freshe" opp bloggen litt i løpet av sommeren!

Vervekonkurransen var en stor suksess og vi er kjempeglade så mange ville bli med og for den flotte premien vi fikk fra Perler og Utstyr. Hanne, som vant konkurransen, hadde ingen problemer med å finne masse fint for gavekortet sitt. Kanskje du kan maile oss noen bilder Hanne? Både av innkjøpte ting og ferdige smykker :)

Det kommer litt av hvert, så det er bare å følge med! Og husk  - om du ønsker å bli medlem, så er det bare å sende en mail til norskesmykkeblogger@live.no

Ha en flott kommende helg og håper du koser deg  - sol eller ikke!

1 kommentar:

  1. hei og hå!

    jeg har som sagt brukt gavekortet mitt på 500,- som var en KJEMPE flott permie fra perler og utstyr! på bloggen min www.hannessmykker.blogspot.com er det et innlegg med bilder av tre sett med armbånd og øredobber og nesten alt ble kjøpt inn for gavekortet mitt, alle krystaller, sølv perler som riskorn og bicone, og alle rundeller med krystaller i ulik str som er mellom krystallene.... i tillegg kjøpte jeg sølv låser, både noen store og noen mellom store, syns jeg fikk mye for pengene og er utrolig fornøyd! dumt jeg ikke tok bilde av pakken da den kom ( alt dagen etter jeg bestilte) ha en fin kveld og helg alle sammen!

    SvarSlett